Рос Укр

Замовити воду
на сайті:
Замовити воду

Замовити через соцмережі:
Viber Замовити воду Messenger Замовити воду Telegram Замовити воду Facebook Замовити воду

Таурус Таурус Таурус
Наші телефони:

(0512) 71-71-31;
(0512) 71-71-21 (автоответчик);
067 512-55-76; 095 788-68-29;
093 213-29-26 (Viber)

Замовте воду прямо зараз.

ФІП / Юр. лице:

Ваш телефон:

Адреса доставки:

Дата доставки:

Час доставки:

К-во бутлів:

Помпа для води:

Відзначте цей пункт, якщо ви ще не замовляли воду в бутлях.
Застава за бутель — 140 гривень

Кількість необхідних Вам заставних бутлів:

Коментар:

До сплати: 45 грн

Замовити воду Закрити

Ціна бутля води— 45 гривень. При замовленні від 2-х і більше — 40 гривень за бутль

Вечірня доставка здійснюється ТІЛЬКИ по середах. Ціна одного бутля води -50 гривень. Два і більше бутлів— 45 гривень за бутль

Доставка в Богоявленський район здійснюється в понеділок, середу і п'ятницю!

Напишіть Ваші побажання.

Ваше им'я:

Ваш телефон:

Ваше повідомлення:

Відправити повідомлення Закрити
Як утворилася вода на нашій планеті?

Вода – необхідний компонент для існування життя на Землі і один з найцінніших природних ресурсів. Але з огляду на те, як наша планета сформувалася, дивує нинішня кількість води. Земля з’явилася з хмари газу і пилу – протопланетного диску, розпеченого протягом перших кількох мільйонів років. Його поверхня залишалася розплавленою в результаті ударів комет і астероїдів. Середина землі була (і залишається досі) рідкої через комбінації гравітаційного нагріву і розкладання радіоактивних ізотопів.

Виходить: якщо спочатку вода і органічні сполуки були на Землі, вони повинні були швидко випаруватися. Тоді чому так багато води на нашій планеті і звідки вона взялася? Нове несподіване дослідження, опубліковане в Science Advances, передбачає, що за це відповідальний клас астероїдів, що вважався раніше майже безводним. Дане дослідження показує, що наша Сонячна система, швидше за все, більш «мокра», ніж ми уявляли.

Вчені давно сперечаються про те, звідки на Землі взялася вода. Одна теорія припускає, що в результаті зіткнення астероїдів і комет з Землею. Інші кажуть, що вода завжди була в породах земної кори і поступово виходила на поверхню через вулкани.

Завдяки японської місії Хаябуса у нас є свіжий доказ її походження. Космічний апарат приніс нам цінний вантаж – частинки, зібрані з поверхні астероїда (25 143) Ітокава в 2010 році. Дослідники змогли проаналізувати вміст води в цих двох частках. Вони використовували дуже складний прилад – іонний мікрозонд, бомбардували пробу пучками іонів (заряджених атомів) для того, щоб прозондувати структуру її поверхні.

Це був нелегкий експеримент, адже ці частинки зовсім крихітні – розміром менше ніж 40 мікронів (одна мільйонна метра) поперек і кожна з цих частинок складається з декількох різних мінералів. Іонний мікрозонд повинен був фокусуватися на конкретному мінералі в складі цих частинок, щоб отримати необхідну дослідникам інформацію. Мінерал, який аналізували вчені, був залізо і магній силікатом відомим як низькокальцієвий піроксен.

Цей тип речовин зазвичай не асоціюють з водою – насправді його зараховують до номінально безводних мінералів. Кристалічна решітка піроксенів не містить пустот для молекул води в такому вигляді в якому вони є, наприклад, у глинистих мінералах – тому його структура не особливо схильна до того, щоб хімічно зв’язувати воду. Проте, завдяки чутливості техніки, яку використовували дослідники, вони змогли знайти і заміряти крихітні частинки води.

Результати здивували: частинки містили до 1000 мільйонних часток води. Знаючи про структуру Ітокави, дослідники могли припустити вміст води в цілому астероїді, яке склало від 160 до 510 мільйонних часток води. Це набагато більше, ніж очікувалося – віддалені вимірювання двох схожих небесних тіл (так само астероїдів класу S) показали, що в одному було 30, а в іншому було 300 мільйонних часток.

Вода складається з водню і кисню. Але ізотопи цих елементів можуть відрізнятися, що означає, що у них може бути інша кількість нейтронів в їх атомних ядрах. Дослідники вивчили ізотопний склад водню води і відкрили, що він дуже близький до земного, що вказує на те, що вода на Землі має те ж джерело, що і частинки Хаябуса.

Результати викликали ще кілька цікавих питань, одне з яких – як стільки води виявилося в номінально безводних мінералах? Вчені припускають, що під час їх формування, частки абсорбували водень з протопланетарного диску, який під впливом високих температур і тиску сонячної туманності, в поєднанні з киснем в мінералах перетворився в воду.

Поки розумно. Але як вода залишилася в цих мінералах? Адже вони зібрані з астероїда класу S – того, що формується у внутрішній і більш гарячій частині Сонячної системи. Ітокава мав складну історію температурних змін і зіткнень, його температура досягала мінімум 900 градусів.

Але в результаті комп’ютерного моделювання цих процесів астероїд втратив лише 10% води в сумі.

Але яке відношення це має до земної воді? Дослідники припускають, що після того, як частинки увібрали в себе воду з протопланетарного диску, мінерали стали накопичуватися, формуючи камені і надалі – тіла побільше, такі як астероїди.

Якщо це сталося в процесі формування астероїдів, значить, те ж саме могло статися і з Землею – можливо вода утворилася на ній від того, що ці мінерали взаємодіяли, формуючи Землю. І хоча вода була втрачена ще під час ранньої історії Землі, вона знову з’явилася в результаті численних зіткнень з астероїдами класу S – на що вказує схожість між ізотопами водню Землі і Ітокави.

Цей свіжий погляд на стару проблему – появу води на Землі – призвів до дивних висновків. І один з цих висновків передбачає, що безліч астероїдів у внутрішній частині Сонячної системи можуть містити набагато більше води, ніж ми очікували.

Хоча води в Сонячній системі багато, факт того, що вона захована усередині мінералів, означає, що не завжди є «крапля для пиття».

За матеріалами The Conversation.

Таурус.укр © 2019-2020